وصت نامه شهید شهریار علیان کوهنجانی
۰ نظر Share

وصت نامه شهید شهریار علیان کوهنجانی

مطالب شهدایی

باسم رب الشهداء والصدیقین

اینجانب شهریار علیان فرزند نگهدار ، وصیت نامه خود را با نام خدای بزرگ آغاز می کنم در ابتدا از پدر بزرگوار و مادر گرامی ام طلب مغفرت و آمرزش دارم . پدر مهربانم اگر در این مدت موجب رنجش شما شده ام از شما می خواهم که مرا ببخشید .از شما می خواهم که بعد از شهادت من گریه نکنید ، زیرا من راه خود را انتخاب کرده ام و با رفتن به جبهه و دفاع از خاک کشور اسلامی ام ایران می خواهم به وظیفه انسانی خود عمل کنم . پدر و مادر گرامی از شما می خواهم که در هر شرایطی از زندگی همانند قبل خدا ، قرآن و دین اسلام را فراموش نکنید .

از شما برادرانم می خواهم که به تحصیلات خود ادامه دهید و هرگز خداوند را فراموش نکنید ، پدر و مادر را در انجام کارها یاری کنید و سعی کنید که در آینده فردی مفید برای پدر و مادر و همچنین برای جامعه اسلامی خود باشید . از شما خواهران عزیزم می خواهم حجاب و عفاف خود را حفظ نمایید و فرزندی خوب برای پدر و مادر و همسری مهربان برای شوهر و مادری دلسوز برای فرزندانتان باشید . همواره در زندگی فاطمه زهرا « س » را الگوی خود قرار دهید و همانند او زندگی کنید .

از پسران محل می خواهم که همواره به پدر و مادر خود احترام بگذارید و به آنها کمک کنید . در زندگی از دین اسلام الهام بگیرید و هرگز ارزشهای یک جوان ایرانی و روستایی را از یاد نبرید و رفتار پیامبران و امامان را الگوی خود قرار بدهید و از مد پرستی دوری کنید .

از دختران محل می خواهم که همواره در زندگی از فاطمه زهرا « س» الهام بگیرید و حجاب و منزلت خود را حفظ نمایید و به پدر و مادر خود احترام بگذارید و خدای بزرگ را از یاد نبرید .

از شما مردم کوهنجان می خواهم که همیشه اتحاد و همبستگی خود را حفظ نمایید و در جهت عمران و آبادی محل از هیچ کوششی دریغ نفرمایید و همیشه یار و یاور یکدیگر باشید . خدا را فراموش نکنید و به یکدیگر احترام بگذارید . وهمچنین به جوانان این سرمایه های مملکت احترام گذاشته و آنان را به نماز خواندن و اطاعت از خدا تشویق کنید . از آنها بخواهید که تحصیلات خود را ادامه دهند ، تا فردی مفید برای پدر و مادر و کشور ایران باشند .

از ملت شریف ایران می خواهم که هرگز امام را تنها نگذارید و از این انقلاب به خوبی نگهداری کنید . زیرا این انقلاب اسلامی ما راحت به دست نرسیده است ، بلکه هدیه ای است الهی که با خون هزاران شهید گلگون کفن آبیاری شده است . هرگز نگذارید که بیگانگان در انقلاب نفوذ کنند و آن را از بین ببرند و خون شهیدان عزیز را پایمال کنند . اتحاد و وحدت کلمه خود را حفظ کنید و سر تعظیم در برابر دشمنان کشور فرود نیاورید .

پدر و مادر بزرگوارم لطف و محبت شما را هرگز فراموش نمی کنم و امید وارم که همیشه سر بلند و با عزت زندگی کنید و در آخرت با امامان و پیامبران همنشین باشید .

در پایان از کسانی که مسئول کفن و دفن من می باشند می خواهم که پیکر مرا از چهار راه امامزاده بوسیله دست حمل کنید و هنگامی که به درب منزلمان رسیدید مرا به زمین بگذارید تا خاطرات زمان کودکی خود را به یاد آورم ، تلاش و سخت کوشی پدر و مادرم را به یاد بیاورم و همچنین برای همیشه از خانواده ام خداحافظی کنم و آن وقت تابوت مرا به سوی امامزاده و سپس قبرستان حمل کنید .

به والدینم بگویید که هر مکانی از قبرستان را که دوست داشتند ، انتخاب کنند که مرا در آنجا دفن کنید 

در آخر همگی را به خدای بزرگ می سپارم          

شهریار علیان 20/7/1359 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی