بازیگر نقش «مسلم» و «حضرت سلیمان» عروسک خیمه‌‌ شب‌ بازی «من‌و‌تو» شده است؟
۰ نظر Share

بازیگر نقش «مسلم» و «حضرت سلیمان» عروسک خیمه‌‌ شب‌ بازی «من‌و‌تو» شده است؟

متفرقه

مردی که ۴۷ سال از زندگی‌اش می‌گذرد، نمی‌داند مخاطبی که او را به خاطر بازی در نقش‌های مقدس و مذهبی می‌شناسد، از این رفتار سطحی او چه احساسی پیدا خواهد کرد!

بعد از شیوع بیماری کرونا و بستری شدن بخش قابل‌توجهی از هموطنانمان در بیمارستان‌های کشور، ویدئو‌هایی از پرستارانی که در بخش‌های مختلف بیمارستان حضور داشتند و ساعات زیادی را برای رسیدگی به بیماران سپری می‌کردند، در فضای مجازی پخش شد.

در این ویدئوها، پرستارانی که بعد از طی کردن زمان زیاد در بیمارستان با بیماران و یا افرادی که مشکوک به بیماری کرونا بودند، برای نمایش انرژی و روحیه مناسبی که در آن‌ها برای مقابله با بیماری کرونا وجود داشت، جلوی دوربین می‌رقصیدند.

این رفتار که در برخی ویدئو‌ها باعث سوءاستفاده رسانه‌ها شده بود، برای برخی این شائبه را به وجود آورده بود که پزشکان کشور در اتاق‌های عمل در حال رقصیدن هستند.

بدون‌شک در قاموس هیچ پزشکی، اتاق عمل محلی برای رقصیدن نیست و ممکن است تعدادی از پرستاران که تازه از دوران دانشجویی فارغ شده‌اند و فشار زیاد کاری جهت مقابله با ویروس کرونا در شب‌های انتهایی سال، تجربه‌ای عجیب و حتی ترسناک برایشان رقم زده است، لحظاتی را برای بازیابی انرژی و روحیه خود دست به چنین کاری زده باشند که با توجه به شرایط روانی موجود، قابل درک است.

چیزی که باعث تعجب شده، اینجاست که چگونه برخی از بازیگران و مجری‌های تلویزیون با دیدن چند کلیپ، حسابی جوگیر شده‌اند و تصمیم دارند از قافله عقب نمانند.

به تازگی ویدئویی از امین زندگانی منتشر شده که در روز میلاد حضرت علی (ع) و روز مرد، رو به دوربین، چالشی را به نام #ایرانی_برقص به راه انداخته و از ورزشکار‌ها و فوتبالیست‌ها (و نه بازیگرها) می‌خواهد که جلوی دوربین برقصند!

اینکه بازیگری  برای بازی در نقش‌های مسلم بن عقیل در سریال «مختارنامه» و حضرت سلیمان نبی از بیت‌المال پول فراوانی بگیرد، اما در شرایط فعلی جامعه، رفتاری شبیه به عروسک‌های خیمه شب‌بازی شبکه من و تو از خود انجام دهد، دیگر جای تعجب ندارد.

جدای از اینکه کیفیت رقصیدن امین زندگانی حتی از بازیگری‌اش هم بدتر است، به نظر می‌رسد بازیگر ۴۷ ساله کشورمان که در ده سال گذشته در هر فیلمی که بازی کرده است، با شکست روبرو شده، باید فکر دیگری برای جلب توجه بکند و اصلا مگر چنین بازیگری نیازی به جلب توجه دارد؟ او که عزیزکرده مدیران تلویزیون است.

بازیگری که پای ثابت تمام سریال‌های مذهبی است نیازی به جلب توجه ندارد بلکه خوشی زیر دلش زده است. وگرنه مردی که ۴۷ سال از زندگی‌اش می‌گذرد، نمی‌داند مخاطبی که او را به خاطر بازی در نقش‌های مقدس و مذهبی می‌شناسد، از این رفتار سطحی او چه احساسی پیدا خواهد کرد؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی