بسته ۱۰۰ گیگابایتی از فردا به طور خودکار فعال می‌شود
۱ نظر Share

بسته ۱۰۰ گیگابایتی از فردا به طور خودکار فعال می‌شود

متفرقه

سید جمال هادیان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات از فعال شدن ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای اینترنت‌های ثابت خبر داد.

درباره جزئیات رایگان شدن اینترنت‌های ثابت بیان کرد: طبق درخواست و ابلاغیه آقای آذری جهرمی، ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای تمامی تلفن‌های ثابت، TD-ASL مبین نت و ایرانسل از فردا فعال خواهد شد.

رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه یادآور شد: این حجم رایگان برای مودم‌های ثابت است و فردا به صورت اتوماتیک فعال می‌شود.

هادیان ادامه داد: تمامی مودم‌های ثابت و شرکت‌های‌ ارائه دهنده ای دی اس ال خانگی شامل این طرح می‌شوند.

گفتنی است؛ با شیوع جهانی ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از نهادها؛ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای ترویج بیشتر در خانه ماندن مردم، ابتدا حق اشتراک را برای تماشای تلویزیون‌های اینترنتی حذف کرد و حالا قرار است برای ترغیب مردم به خانه ماندن ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای مودم‌های ثابت خانگی و مبین‌نت و ایرانسل را از فردا به صورت اتوماتیک در اختیار مردم قرار دهد.

نظرات (۱)

  1. زندگی برتر

    سلام وقتتون بخیر
    می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی