وصیت نامه شهید طلبه هاشم زارع کوهنجانی
۰ نظر Share

وصیت نامه شهید طلبه هاشم زارع کوهنجانی

مطالب شهدایی

بسمه تعالی

ولاتقولوالمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیاء ولاکن لایشعرون

و نگوئید کسانیکه در راه خد کشته شده اند مرده اند بلکه زنده اند و لاکن شما درک نمی کنید .

ای امت حزب الله همواره بیاد خدا باشید و جز برای رضای او کاری نکنید و اینک که این فرصت عظیم بدست آمده را غنیمت بشمارید و بسوی جبهه بشتابید و همواره بیاد مرگ باشید و بدانید که همه رفتنی هستیم . اما حرکتها به سوی مقصد ( خدا ) فرق میکند بعضی ها با معصیت و گناه این مقصد را به پایان می رسانند و عده ای هم ...

در راه خدا جهاد کنید و از کشته شدن در راه حق باکی نداشته باشید زیرا که شهادت نزدیکترین راه برای قرب به پروردگار است.

ای امت حزب الله امام را تنها نگذارید و به سخنان او گوش فرا دهید و دقت و فکر کنید .

و شما ای جوانان حزب اللهی در جبهه و در پشت جبهه با منافقین پیکار کنید از سرزنش آنها دلسرد نشوید چون برای حق کار کردن دلسردی ندارد و برای مردم سرمشق باشید . سخنی که بیان میکنید ، اول خود به آن عمل کنید تا دیگران نیز عمل کنند . همچنین شما ای مادران و خواهران حزب الله فرزندانتان را برای اسلام تربیت کنید و از رفتن آنها به جبهه و محافل مذهبی جلوگیری نکنید تا هم سعادت خود و هم فرزندتان را تأمین کنید و همچنین فردای قیامت در برابر حضرت زهرا سلام الله علیه و زینب کبری سلام الله علیه شرمنده و سر بزیر نباشید و حجاب خود را رعایت کنید و در دریدن حجابهای باطنی که همان حجابهای بین خود و خدا است ( آنچه که مانع بین شما و خداست ) کوشا باشید .

ای جوانان فریب خورده و بی تفاوت نسبت به اسلام عزیز و خون شهدا و انقلاب به طرف اسلام برگردید . بدانید که آغوش اسلام و مسلمین برای شما باز است و اما  اگر بخواهید به این اهداف بی تفاوت باشید و به فساد ادامه دهید آگاه باشید که خون شهدا همچون سیلی شما را محو و نابود خواهد کرد .

پدر و مادر گرامیم در شهادت من گریه مکنید و اگر اشک می ریزید به یاد جوانان امام حسین علیه السلام اشک بریزید و خوشحال باشید که توانستید دومین امانت خود را به صاحب اصلیش یعنی خداند برگردانید . اگر قبر امام حسین را زیارت کردید به جای من ضریح آن را بوسه بزنید . مادر گرامیم تو خوشحال باش و گریه مکن خوشحال از این باش که فردا در برابر زهرای اطهر سلام الله علیه و زینب کبری شرمنده و سر بزیر نیستی و گریه مکن چون کسانی باید گریه کنند که فرزندانشان به انحراف کشیده شده اند و فردا در برابر حضرت زهرا و زینب سلام الله علیهما سر بزیرند .

همچنین شما برادران و خواهران عزیزم صبر پیشه کنید و ادامه دهنده راه شهدا باشید و ای پدر و مادر عزیزم از شما می خواهم که مرا حلال کنید و  از این که در مدت این چند روزه که با شما بوده ام به شما آزار و اذیت رساندم مرا ببخشید و برای من از خدا طلب بخشش کنید .   

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی