دختران نینجا رکورد آرای مردمی «عصر جدید» را زدند/ روایت بهداد سلیمی از اتفاقات تلخ المپیک ریو ۲۰۱۶ + فیلم
۰ نظر Share

دختران نینجا رکورد آرای مردمی «عصر جدید» را زدند/ روایت بهداد سلیمی از اتفاقات تلخ المپیک ریو ۲۰۱۶ + فیلم

اخبار فرهنگی و هنری

برندگان دو مرحله سیزدهم و چهاردهم برنامه تلویزیونی «عصر جدید» با حضور بهداد سلیمی اعلام شد.

 برنامه تلویزیونی «عصر جدید» ۱۳ تیرماه آرای مردمی را با حضور داوران و شرکت کنندگان به نمایش گذاشت.

در فصل دوم این برنامه داوران در هر قسمت دو اجرا را انتخاب می‌کنند، اما در نهایت انتخاب نهایی را به عهده مخاطبان می‌گذارند تا بینندگان فینالیست نهایی این برنامه را انتخاب کنند.

عصر جدید

در قسمت سیزدهم داوران وحید آقاجری و دختران نینجا را به عنوان برگزیده انتخاب کردند و همچنین در قسمت چهاردهم داوران گروه عروسک های غول پیکر و فاطمه عبادی را برگزیدند. 

در بخش ابتدایی به مناسبت روز دختراجرای خاطره‌انگیز قطعه "جان مریم" توسط وهاب دَه‌هفت در هفتمین ویژه‌برنامه اعلام نتایج برنامه عصر جدید اجرا شد.

عصر جدید

همچنین در این برنامه بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری کشور به روی صحنه عصر جدید آمد و گفت: موفقیت در هر رشته ای سخت است و به دست آوردن موفقیت به راحتی امکان پذیر نیست. من از زمانی که وزنه برداری را شروع کردم همزمان درس می‌خواندم و ورزش می‌کردم.

وی ادامه داد: سال ۲۰۰۴ که حسین رضازاده قهرمان المپیک شد، یک سالی بود که من وزنه برداری را شروع کرده بودم و آرزوم این بود که روزی روی سکو المپیک باشم.

سلیمی ادامه داد: هشت سال گذشت و روی سکوی المپیک ایستادم و اولین چیزی که در آن لحظه دیده‌ام که در فاصله ۱۰ متری من حسین رضایی ایستاده بود و من را تشویق می‌کرد و برای من ارزشمند بود .

عصر جدید

سلیمی عنوان کرد: من از اول ورزش را از مبتدی تا رسیدن به طلای المپیک خیلی تلاش کردم، سختی های بسیاری کشیدم دوری از خانواده، اردوهای شبانه روزی، تمرین های سخت و ... را تجربه کردم.

وی پیرامون چراغ قرمز مسیر خود افزود: یکی از چراغ قرمز من به اختلافات بعد از المپیک ۲۰۱۲ باز می‌گردد، که یک سال در ورزش، نتوانستم نتیجه خوب بگیرم. اگر به گذشته برگردم و با تجربه‌ای که الان دارم هیچ وقت این کارها را انجام نمی دادم چرا که در نهایت خود من آسیب دیدم. چراغ قرمز بعدی من برمی‌گردد به مسابقات آمریکا، چراکه ۱۰ روز قبل از این مسابقات با توجه به تمرین های سخت که پشت سر گذاشتم آسیب دیدم و متاسفانه مسابقات را علی‌رغم اینکه شانس مدال طلا داشتم از دست دادم.

00:0001:03

قهرمان المپیک عنوان کرد: آن روزها تنها کسی که به من امید داد، دکتر کیهانی بود. چراکه آن روزهای سخت ناامیدی به دنبال یک درصد امید رفتم یک درصد را به صددرصد تبدیل کنم.

سلیمی پیرامون ناداوری المپیک ریو توضیح داد: المپیک ریو هیچ وقت از ذهن من پاک نمی‌شود. هنوز هم نتوانستم با آن کنار بیایند، چراکه طلا را حق خود می‌دانم به خاطر ناداوری این مدال را از من گرفته شد. امیدوارم یک روزی آن‌ها تاوان خود را پس دهند.

سلیمی عنوان کرد: اگر پسر داشتم نمی‌گذاشتم وزنه برداری را دنبال کند، اما اگر علاقه داشته باشد به نظر او اهمیت می‌دادم‌. خودم از ابتدا وزنه‌برداری را دوست داشتم و همان رشته را انتخاب می‌کردم.

رویا نونهالی نسبت به ورزش وزنه برداری گفت :به نظر من وزنه برداری یک نمایش کامل است، چراکه از ابتدا که دست‌های خود را به آرد می زنند و شروع به کار می‌کنند، یک نمایش کامل به حساب می‌آید، همان کری خواندن زیر وزنه یک نمایش و به نظر من خیلی جذاب است.

البته این باعث شد تا یک شوخی بین داوران به وجود بیاید و آریا عظیمی نژاد ادامه داد: آرد می‌زنند، بعد کنجد می‌پاشند( خنده)

علیخانی گفت: خانم نونهالی مگه شما وزنه برداری نگاه می‌کنید؟ 

نونهالی گفت: نگاه می‌کنم و حتی به خاطر فریادها صدام می‌گیرد.

00:0000:54

عصر جدید

درنهایت دختران نینجا با سه میلیون و ۴۷۳ و ۳۸۹ رای و همچنین فاطمه عبادی با سه میلیون ۴۹ هزار و ۹۳۳ به مرحله بعد راه پیدا کردند.

00:0001:04

البته مردم به وحید آقاجری دو میلیون و ۳۰ هزار و ۲۹۸ و به گروه عروسک های غول پیکر د میلیون و ۱۰۲ هزار و ۸۳۴ رای دادند، اما آنها از ادامه راه باز ماندند.

انتهای پیام/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی