وصیت نامه شهید محمد هادی اسدی کوهنجانی
۰ نظر Share

وصیت نامه شهید محمد هادی اسدی کوهنجانی

مطالب شهدایی

باسمه تعالی

بنام الله پاسدار حرمت خون شهدا و با عرض سلام خدمت یگانه منجی عالم بشریت آقا امام زمان ( عج ) و با عرض سلام خدمت امام امت و با عرض سلام خدمت ارواح پاک و مطهر شهدا و با عرض سلام خدمت امت شهید پرور چند کلام را بنا به وظیفه ای که دارم به عنوان وصیت نامه می نویسم .

وصیت من به شما جوانان و نوجوانان که امید آینده این کشور هستید ، این است که مبادا در رختخواب ذلت بمیرید که امام حسین علیه السلام در میدان نبرد شهید شد ای جوانان مبادا در غفلت بمیرید که        امام علی علیه السلام در محراب عبادت شهید شد . و مبادا در حال بی تفاوتی و بی توجهی بمیرید که      علی اکبر علیه السلام در راه امام حسین علیه السلام و با هدف شهید شد . ای مادران و پدران مبادا از رفتن فرزندانتان به میدان نبرد حق علیه باطل جلوگیری کنید که حضرت زینب سلام الله علیه در روز عاشورا 72 تن شهید داد . که اگر از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیری کنید فردای قیامت آنروزی که به گفته آیات قرآن مجید زمین به شدّت به حرکت در می آید و کوهها می غرند و ویران می شود و تمام مردگان زنده می شوند در محضر حضرت زینب سلام الله علیه شرمنده باشید و ای خواهران در مسئله حجاب دقت بسیار کنید که آن ابرقدرتهای بی گانه از هر راه که می شود می خواهند که به اسلام ضربه برسانند . پس همانطور که برادران شما با ریختن خون خود در جبهه با آنان مبارزه می کنند . شما نیز با رعایت کردن حجاب اسلامی خود ضربه ای محکم بر دهان آنان بزنید و این پیام هر شهید است که ای خواهر حجاب تو کوبنده تر از خون من است و ای برادران استغفار و دعا را از یاد نبرید که مهمترین تسکین برای دردهاست و همیشه بیاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید و نگذارید که دشمنان اسلام در میان شما تفرقه بیندازند و شما را از روحانیت متعهد جدا کنند و اگر چنین کردند روز بدبختی مسلمانان و روز جشن ابرقدرتها ست و ای امت مسلمان ایران « بویژه کوهنجان » در صداقت و اخلاص امام دقت بسیار کنید و در سخنان او بیشتر توجه کنید که راه گشای هر سختی است .

اگر من فیض بزرگ شهادت نسیبم گشت آنان که پیرو امام امت نیستند بر من نگریند و بر جنازه من حاضر نشوند . سلام مرا به امام برسانید و بگوئید اینقدر در جبهه می مانم که یا پیروز برگردم یا اینکه شهید بشوم که به گفته قرآن در هر دو حال پیروز هستیم . ای جوانان به جبهه بیایید و از کشته شدن نهراسید که هر کجا باشید مرگ فرا میرسد و راه گریزی از آن نیست و به سراغ همه شما می آید خواه در خانه باشید یا در خیابان و یا در بستر خواب . مرگ حق است و شهادت افتخار و مایه بسی سر بلندی است در پایان سلام مرا به تمام امت شهید پرور کوهنجان برسانید و بگوئید که مرا حلال کنند . دعا برای طول عمر امام یادتان نرود .

سلام مرا به برادرم داراب برسانید و بگوئید که من خیلی زیاد دلم می خواست یکبار دیگر با او ملاقات کنم ولی هر چه خدا خواست همان می شود و  نمی شود جلو مصلحت خدا را بگیریم .

خدا حافظ همگی شما . به امید پیروزی رزمندگان .

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار .

تاریخ 3/10/1365

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی