وصیت نامه شهید عیدالرسول رضایی کوهنجانی
۰ نظر Share

وصیت نامه شهید عیدالرسول رضایی کوهنجانی

مطالب شهدایی

باسم رب الشهداء والصدیقین

وصیت نامه شهید عبدالرسول رضایی

   شهادت لاله ها را چیدنی کرد                             به چشم دل خدا را دیدنی کرد

درود و سلام بر آقا امام زمان و نائب برحقش حضرت امام خمینی رهبر کبیر انقلاب و بنیان گذار جمهوری اسلامی و با درود و سلام بر رزمندگان اسلام و سلام بر شهیدان از صدر اسلام تا کنون .

حال چند کلمه را بعد از خود گذاشتم آن هم به عنوان وصیت برای شما امت شهید پرور و همیشه در صحنه و پدر و مادر و برادران و همسنگرانم . حال که من می روم و از شما دور می شوم و به آرزوی خودم که شهادت در راه حق و اسلام است می رسم از شما می خواهم که امام عزیز را هرگز تنها نگذارید .* به خدا این مسئولیتی که از شهدا بر دوش گرفته ایم ، خیلی سنگین است . حال من این مسئولیت را بر دوش شما می گذارم و از شما می خواهم که راه این شهیدان را ادامه بدهید و اما ای پدر و مادر عزیزم و برادران خوبم امیدوارم به این چند کلمه که بعد از خودم باقی می گذارم ، خوب گوش بدهید و به آن عمل کنید .

پدر جان اگر در این مدت زندگی از من بدی دیده اید ، امیدوارم که مرا ببخشید و خواهشی که از شما دارم این است که دست از امام امت بر ندارید و برادرانم را با مسائل اسلام آشنا کنید و خود و برادرانم حتماً نمازتان را بخوانید و برای من گریه نکنید بلکه برای امام حسین (ع) گریه کنید . پدر جان امیدوارم از اینکه از شما دور می شوم ، ناراحت نباشید ، چونکه من خیلی دوست داشتم در این راه که راه خوبی است به شهادت برسم و بتوانم چه در این دنیا و چه در آخرت خود و شما را سربلند کنم تا در مقابل خانواده شهداء سرافکنده نباشیم . و ای مادرم تو در مقابل حضرت زینب « س» سربلند باش که حضرت امام حسین (ع) در راه اسلام شهید شد و شهدای دیگر هم جان خود را فدای اسلام کردند .

*حال  خانواده عزیز و گرامیم بیایید ، شما هم خوشحال باشید که فرزندتان در راه کربلای امام حسین (ع) و در راه اسلام و انقلاب و دفاع از امام امت و مردم مسلمان ایران جان خویش را از دست داده است . مادرم از تو می خواهم که شیرت را حلالم کنی و مرا ببخشید .

*و ای برادرانم ، از شما می خواهم که راه خویش را بشناسید و درست بشناسید و به راه راست بروید . امیدوارم در این زندگی اندک که در نزد شما بودم ، مرا ببخشید و سنگر مرا که جبهه و مسجد و بسیج بود این سنگر خانه من بود خالی نگذارید .

رفاقت با افراد بد و فاسد خود داری کنند . 

درپایان همه شما را به خدای بزرگ می سپارم .

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

رزمندگان اسلام نصرت عطا بفرما

شهادت در رهت نصیب ما بگردان( فرزند شما عبدالرسول رضائی)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی