وصیت نامه شهید عبدالعلی لطفی کوهنجانی
۰ نظر Share

وصیت نامه شهید عبدالعلی لطفی کوهنجانی

مطالب شهدایی

به نام خدا

وصیت نامه ستوان سوم شهید عبدالعلی لطفی فرزند حمید

خداوند را شکر میکنم که توفیق پیدا کردم تحت امر و به فرمان حضرت امام خمینی به خدمت در راه انقلاب و دین و وطن عزیزمان مشغول شوم حال که این توفیق نصیبم شده شاهد شهادتها و ایثارها و مجاهدین راستین فی سبیل ا...بودم ولی خودم...

از خداوند می خواهم که در این سفر بتوانم توشه ای برگیرم تا در پیشگاه بزرگان و شهدا شرمنده نباشم پروردگارا:از تو میخواهم که نیتم را خالص کنی و در استواری این نیت یاریم فرمائی.

از خانواده براردان وخواهران و فرزندان و همسر تقاضا دارم که حضرت امام خمینی را تنها نگذارید. وامام و ولایت را رها نکینید که صراط مستقیم است دشمن در کمین نشسته اجازه و فرصت ندهید تا این انقلاب به رهبری حضرت امام که نتیجه خون شهدا و ایثار گری آنها می باشد به خطر بیفتد.همواره  راه شهدا ادامه دهید مادران از حضور و رفتن فرزندان خود به جبهه جلوگیری نکنید که فردا در محضر خداوند نمی توانید جواب حضرت زینب س را بدهید که تحمل 72 شهید در یک روز نمود.

زیر بار ظلم و ستم نروید که اگر در مقابل دشمن کوتاه آمدید محکم ضربه می خورید به فرامین حضرت امام گوش داده و عمل کنید .پیرو ولایت باشید که دشمن سعی می کند شما را از هم جدا کند بین مردم و ولایت جدائی بیندازد تا خودش سود ببرد .همسرم حال که جنگ بین رژیم بعث عراق و ایران اسلامی در گرفته و دشمن به مرزهای اسلامی ما حمله کرده من به عنوان یک سرباز مسلمان به سوی جبهه حرکت می کنم چون فرمانده تانک چیفتن هستم می بایست همراه با همرزمان خود را به جبهه برسانم.

به شما  سفارش می کنم هرچه توان داری در راه رضای خداوند از بچه هایم نگه داری کند چون همین بچه ها هستند که فردا جای مرا می گیرند و نمی گذارند دشمن چشم طمع به کشور و سرزمین اسلامی بدوزد و از انقلاب و اهداف آن دفاع می کنند. و این آخرین بار و آخرین صحبتها است به شما می کنم.

من میروم شهید می شوم توهم در پشت جبهه مثل یک زن مسلمان و انقلابی و زینب وار راه شهدا را ادامه دهید و لحظه ای  امام را تنها نگذارید .

وسلام

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی