وصیت نامه شهید غلامحسین رضایی کوهنجانی
۰ نظر Share

وصیت نامه شهید غلامحسین رضایی کوهنجانی

مطالب شهدایی

باسم رب الشهداء والصدیقین

وصیت نامه غلامحسین رضایی

با سلام و درود فراوان بر منجی عالم بشریت آقا امام زمان و نائب بر حقش امام خمینی این قلب تپنده مسلمین جهان و با سلام بر تمامی شهیدان از صدر اسلام تا کربلای ایران ، بدان ای حسین جان اگر در زمان تو نبودیم که به ندای هل من ناصراً ینصرنی تو لبیک گفته و در رکاب تو حسین جان با یزیدیان کافر بجنگیم ، اکنون به ندای امام خویش لبیک گفته و با صدامیان کافر به ستیز آمده ایم . از امت حزب الله و شهید پرور می خواهم که این قلب تپنده مظلومان جهان امام خمینی را تنها نگذارید و به فرامین ایشان لبیک گفته در صحنه حاضر شوید و از هر گونه کمکی چه جانی و چه مالی در راه رضای خدا دریغ نفرمائید که ان شاءالله پیروزی نهایی نزدیک است . توصیه من به معلمان گرامی این است که بیشتر در صحنه حاضر شوند و دانش آموزان عزیز بدانند که مدرسه جبهه آنها و میز و نیمکت آنها سنگر و قلم آنها اسلحه آنهاست . بنابر این به هیچ عنوان مدرسه را خالی نگذارند . چون امام عزیزمان فرمودند اول درس بعد جبهه و توصیه این بنده حقیر به امت حزب الله و شهید پرور این است که در مراسمات و تظاهرات شرکت کنند . زیرا همین مراسمات و تظاهرات است که پشت دشمنان اسلام را به لرزه در می آورد و دیگر اینکه پشتیبان روحانیت باشید . چون دشمنان از همین روحانیت ضربه  خورده اند و از آنان می هراسند . 

و تو ای مادر می دانم که برای من بسیار زحمت کشیده اید ولی من در نزد شما امانتی بیش نبودم و اینک صاحب امانت (خداوند ) این امانت را از تو گرفته است . مادر برای من گریه مکن و لباس سیاه به تن مکن ، اگر میخواهیدگریه کنید و لباس سیاه بپوشید در روز عاشورا و به یاد سرور آزادگان حسین بن علی علیه السلام گریه کنید و لباس سیاه بپوشید و شما پدر بزرگوارم می دانم که من در طول زندگیم نتوانستم برای شما فرزند خوبی باشم و در کار زندگی به شما کمک نمایم امیدوارم که مرا ببخشید .

و تو ای خواهرم حجاب خود را رعایت کن زیرا به گفته شهیدان حجاب تو کوبنده تر از خون سرخ من است و مانند حضرت زینب سلام الله علیه صبور و استوار باشید . و ای برادرم بکوش که سلاح بر زمین افتاده برادرت را بردار و با کافران پیکار کن و در تمام زندگی حرف پدر و مادر را سر لوحه زندگی خود قرار دهید چونکه پدر و مادر خوبی و خوشی فرزندان خود را می خواهند .

وصیت من به خانواده شهدا این است که ناراحت نباشید زیرا که فرزندان شما راهی را رفته اند که سالها پیش حسین بن علی علیه السلام انتخاب نموده و در این راه سر باخته است و در پایان به شما امت شهید پرور متذکر می شوم در مرحله اول نماز را بپا دارید که خداوند تعالی در قرآن کریم تذکر داده است که نماز را بپا دارید مخصوصا ً نماز به وقت و به جماعت و در سنگر عبادت ( مسجد ) .

ضربه ای که منافقین داخلی و دشمنان خارجی از سه سنگر مسجد ، بسیج و مدرسه می خورند ، در خط مقدم جبهه نمی توان وارد کرد و همه اینها مستلزم ایمان و تقوی می باشد و بعد از آن امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکنید که بهترین اعمال بعد از نماز در نزد خداوند بزرگ است و بدانید تمام محور جنگ و جهاد به خاطر اصول و فروع دین است . در آخر از تمام شما امت شهید پرور خواستارم امام بزرگوارمان را فراموش نکنید و همیشه و در همه حال دعا گوی او باشید .

در پایان از تمام دوستان و کسانی که مرا می شناسند می خواهم که از صمیم قلب مرا ببخشید و مرا حلال کنید .

دعا به جان امام فراموش نکنید .

گر از تو کسی راهنمایی جویدد                        کاری نکنی که راه باطل پوید

 

والسلام علی عبادالله الصالحین   

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی