وصیت نامه شهید عبدالله زارع کوهنجانی
۰ نظر Share

وصیت نامه شهید عبدالله زارع کوهنجانی

مطالب شهدایی

باسم رب الشهداء والصدیقین

وصیت نامه اولین شهید بسیجی منطقه سروستان شهید عبدالله زارع کوهنجانی

الله اکبر ، اشهد ان لااله الاالله و اشهد ان محمدرسول الله خدا بزرگ است و شهادت میدهم که برای خدا شریکی نیست و گواهی میدهم که محمد رسول خدا ست شکر و سپاس می کنم خدای را که تمام ما را آفرید و زمین را از آن ما کرد و هر چه در روی زمین است . از جانوران گرفته تا کوهها و تمام چیزهای دیگر را در خدمت ما آفرید و به ما چشم و گوش و عضوهای دیگر بدن داد . حالا چونکه خدا ما را آفرید پس ما متعلق به خدا هستیم و همه چیز ما از خداست . پس حالا که ما متعلق به خدا هستیم باید در راه خدا و برای [رضای] خدا خدمت کنیم . خدا را می توان به چند صورت خدمت کرد و بهترین نمونه آن این است که انسان از تمام مادیات چشم بپوشد و حتی از بهترین چیز خودش که همان جانش است در راه خدا مایه بگذارد . باز هم ضرر نخواهد کرد . من حالا 16 سال دارم و اگر چند سال دیگر هم عمر کنم و عمرم به چهل سالگی برسد و همینطور اگر سی سال دیگر هم عمر کنم ، آخرش چی ؟ آخرش باید دست از این زندگی مادی دنیا کشید و رفت حال تا چه کارهایی که نکرده باشی و چه گناهانی که انجام نداده باشی ، پس حالا که اول و آخرش باید رفت ، چرا از راهی که زودتر می شود به خدا رسید نرویم . این مثل این می ماند که یک راهی است دور و دراز با سنگ و لاخهای فراوان و خم و پیچهای زیاد و دیگری راهی است ،‌ نزدیک و هر دوی آنها هم به یک مقصد منتهی می شود . اینک همین مسئله پیش آمده که راه دور و دراز که همان عمر طولانی کردن است ، با آن همه گناهانی که در سر راه داریم . راه دوم که همان راه نزدیک و صاف می باشد که همان شهادت است . حالا این دو راه پیش پای ماست و هر کدام را که خواستیم میتوانیم انتخاب کنیم . ولی باید در نظر داشته باشیم که اول و آخرش باید رفت و همه رفتنی هستیم . همین مسئله برای من پیش آمده و من دیدم که دیگر لازم به فکر کردن نیست و باید راه نزدیک و صاف را انتخاب کرد . یعنی شهادت و من بدون تعلل انتخاب کردم . می روم و در جبهه های جنگ از اسلام عزیز و انقلاب اسلامی ایران دفاع می کنم و با خون خود درخت اسلام را بارور می کنم چونکه اسلام در هر لحظه برای بر جای ماندن احتیاج به خون دارد ، فقط و فقط خون و نه خون هر کس ،‌ خون افراد بزرگی همچون امام حسین (ع) و همینطور شهدای دیگر تا به حال و خون دادن برای اسلام لیاقت زیادی می خواهد . این راهی است که من انتخاب کردم تا به سر منزل مقصود برسم ، چونکه این راه (شهادت ) برای من آسانتر از راه دوم که همانا ادامه دادن راه شهید است می باشد . به گفته معلم شهید :‌ آنان که رفتند کاری کردند حسینی و آنان که ماندند باید کاری زینبی کنند و الا یزیدیند .

از شما می خواهم که تا آخرین لحظه راهم را ادامه دهید که همان دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی ایران است . در آخر برای رهبر عزیز و بزرگوارم امام خمینی آرزوی طول عمر می کنم و از خدا می خواهم تا انقلاب مهدی او را نگهدارد .

عبدالله زارع کوهنجانی  

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی