تریبون نماز جمعه بهترین بستر برای امر به معروف مسئولان است
۰ نظر Share

تریبون نماز جمعه بهترین بستر برای امر به معروف مسئولان است

اخبار فرهنگی و هنری مذهبی

حجت الاسلام عبادی گفت: تریبون‌های نمازجمعه بهترین بستر برای امر به معروف و نهی از منکر مسئولان است.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقرعبادی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه آگاهی بخشی‌های لازم در خصوص نحوه و چگونگی امر به معروف مسئولان باید به افکارعمومی آموزش داده شود؛ گفت: اگر مقوله امر به معروف و نهی از منکر مسئولان در چارچوب درستی تعریف نشود نمی‌تواند اثرگذار باشد، به همین دلیل باید بستر‌های لازم برای این کار تدوین و به مردم معرفی شود، امر به معروف مسئول به مسئول یکی دیگر از رویکرد‌های مناسب برای اصلاح روند غلط حرکتی برخی مسئولان است.

وی ادامه داد: تریبون‌های نمازجمعه بهترین بستر برای امر به معروف و نهی از منکر مسئولان است. نکته حائز اهمیت اینکه راندمان کاری هر مسئولی در هر رده‌ای با امر به معروف و نهی از منکر صحیح و استقبال آن‌ها ازاین رویکرد، افزایشی دوچندان پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم بیرجند در مجلس گفت: مجلس پیشگام در تحقق عینی امر به معروف و نهی از منکر مسئولان است؛ از مجلس فعلی تحقق چنین امری کمی بعید و دور از ذهن است؛ وقتی طرح بازگشت اموال نامشروع مسئولان مصوب می‌شود، اما با امضای ۹۱ نماینده مجلس تا اطلاع ثانوی مسکوت می‌ماند و در مقابل تنها ۸۹ نماینده با مسکوت ماندن آن مخالفت می‌کنند، بیانگر این است که چنین مجلسی، به شدت نیازمند امر به معروف و نهی از منکر از سوی جامعه و افکارعمومی است و چندان امیدی برای بسترسازی این رویکرد از آن نمی‌رود.

انتهای پیام /

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی