مجری الجزیره: می‌ترسم آمریکا پول پهپاد ساقط شده را از عربستان درخواست کند!
۰ نظر Share

مجری الجزیره: می‌ترسم آمریکا پول پهپاد ساقط شده را از عربستان درخواست کند!

سیاسی

فیصل قاسم در توییتر با اشاره به سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکایی در آب‌های سرزمینی ایران، با طعنه نوشت نگران است واشنگتن پول این پهپاد را از عربستان مطالبه کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فیصل قاسم، مجری شبکه الجزیره در حساب کاربری خود در توئیتر به حادثه سرنگونی پهپاد آمریکایی در ایران پرداخت.

وی در توییتر با اشاره به سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکایی در آب‌های سرزمینی ایران، با طعنه به عربستان نوشت: عجیب است که ایرانی‌ها یکی از گرانترین هواپیما‌های جهان را به بهای دویست میلیون دلار، وقتی وارد آسمان آنان می‌شود، فورا ساقط می‌کنند، اما پهپاد‌های کوچک صد دلاری انصار الله وقتی وارد آسمان سعودی می‌شود، فرودگاه‌ها را به آتش می‌کشد و تأسیسات نفتی را نابود می‌کند.

فیصل قاسم در توییتی دیگر نوشت: می‌ترسم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا فردا فاکتور هواپیمایی را که ایرانی‌ها ساقط کرده‌اند، برای عربستان بفرستد و بگوید پولش را بدهید... حواست باشه قیمتش دویست میلیون دلاره ... همچین ارزون نیست ها!

انتهای پیام/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی